IT-platform blog 2

Essentiële succesfactoren voor organisatie- en teamperformance.

IT-platform blog 2

Bij Human Insight staan goede klantenservice en projectmanagement centraal. Onze account- en projectmanagers doen hun uiterste best om onze partners van alle nodige support te voorzien. Ondanks dat zij dit graag doen, horen wij de laatste jaren steeds vaker de wens van partners om meer van deze taken zelf uit te voeren waar mogelijk. Het runnen van projecten wordt hierdoor sneller, directer en efficiënter voor partners en er ontstaat meer ruimte voor klantenservice vanuit onze accountmanagers. Dit is daarom één van onze basisuitgangspunten voor het nieuwe IT-platform.

Het nieuwe IT-platform biedt de mogelijkheid aan onze partners om alle projecten van begin tot eind in te richten en te managen. Zo kunnen zij zelf deelnemers uitnodigen, e-mails en herinneringen uitsturen en bijhouden, rapporten toewijzen (inclusief de gewenste content en kleuren van pilaren), etc. Onze UX-designers en de ontwikkelaars werken hard aan de gebruiksvriendelijkheid van het IT-platform, want met deze uitgebreide functionaliteit en userinterface zal enige gewenning nodig zijn. Daarnaast zijn wij bezig met de ontwikkeling van een instructieprogramma waarmee wij onze partners persoonlijk zullen begeleiden om het system zo snel mogelijk onder de knie te krijgen.

Wij zijn ervan overtuigd dat de nieuwe toevoegingen een wereld van verschil maken in de efficiëntie en kwaliteit waarmee onze partners projecten uitzetten. Mocht een partner toch ergens hulp bij wensen, staan wij uiteraard altijd klaar om bij te springen!